1 Haziran 2013 Cumartesi

2013 OKUL SERGİSİ

 
2013 resim sergisini 31.05.2013 cuma günü yaptık...
Öğrencilerimin ve naçizane benim yorucu ama bir o kadar da eğlenceli performansı ile...:) 
 
 
Karakalem çalışmaları ile sergiye damgasını vuran sevgili öğrencim İrem e çok teşekkür ediyorum.. İki yıldan beri onu güzel sanatlar lisesi için motive ediyor ve çalıştırıyorum, hakkımızda hayırlısı...
canım benim ona şimdiden başarılar diliyorum:)
 
 
Tüm okul öğrencileri sergiden memnun ve şaşkın ayrılmış görünüyordu. Kendi resimlerini farklı bir ortamda farklı bir sunumla görmek onları epey şaşırtmıştı:)

 
 
 
 
 
 
Canlı canlı ebru çalışması yapmak, öğrendikleri işi o anda sergilemek ve hatta emeklerinden para kazanmak onları oldukça motive etti....

 

 
 İşte ebru takımı...:) Gözde, Gökçen, Edanur, Ece ve Elifnur...

 
Bu Çan da yaptığım ilk okul sergisi oldu. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum..
 Öğrencilerimi Çok Seviyorum..

Hiç yorum yok: