26 Şubat 2008 Salı

Çekirdek Aile !

Yukarıda gördüğünüz çekirdek aile CAN ailesi...
Onlar bir anne bir baba ve onların 3 güzel yavrusundan oluşan, çekirdek aile...
Hayatınız boyunca, böyle bir bağlılık ve birbirine tutkunluk göremeyeceğiniz, enteresan bir aile modeli !
Hani yaşlılar konuşurken hep şunu irdeler ya; '' nerde o eski aile bağları, şu devirde neeeerde''
diye. hala var ! ben bizzat gördüm, yaşadım...ve hatta o ailenin bir parçası oldum, yıllar sonra birgün...

Alttaki resimde, en solda görünen kişi, samiye annem ( kayınvalidem). Cefakar insan...:)
Babacığının elini ne kadarda sıkı tutmuş değil mi? İyi ki de sıkı tutmuş , çünki hayat merdivenlerini çıkarken insan; karşısına nelerin çıkacağını , bu dünyayı ne zaman terk edeceğini , sevdiklerinden ne zaman kopmak zorunda olduğunu bilemez ki...
Bu ailenin tüm fertlerine Allah sağlıklı uzun ömür versin ama dedem, 2001 yılı soğuk kasım ayında bu dünyadan göçen , güzel ve keskin bakışlı hoş sohbet bir ihtiyardı..aile fertlerinin tabiri ile ben malesef onun son demlerine rast gelmişim.
onun yanında annanemiz , ortada dayım ve yanında da en büyükleri teyzemiz...

Annanem , aile içinde hala sözlerine ve kararlarına saygı duyulan ve önemsenen , bana göre ailenin temel taşı...
Dayım; dayım için söylenecek o kadar tatlı cümleler var ki... O gerçekten insanları mutlu etmek için çaba harcayan, ailenin eğlencesi konumunda biri....
Teyzeme gelince...ailenin en büyük çocuğu , hoş sohbet , bu dünyaya güzel imzalar bırakacak , en önemlisi de eğitimcilik ruhunu asla kaybetmeyen ve gözlerini dedemden almış ...

Ben bu aileye 1997 temmuzunda dahil oldum. İyiki de oldum.. Her Çanakkale gezisi bana ayrı bir tad veriyor. Ayrıca bana çok da büyük öğretiler sunuyor...Onları seviyorum:)

1 yorum:

Butterfly dedi ki...

Aile, bağlar, geçmiş ve bugünün tortuları... Geride sadece hüzün bırakmıyorlar biliyorum, sahip çıktığım her an2ı benimdir diyorum:) sen de 97 yılında dahil olmuşun ama geçmiş yolculuklarında neleri kaçırmaman gerektiğini anlamışsın... uzun birliktelikler diliyorum, sevgi ve huzurla...