28 Mart 2008 Cuma

Artık büyüdük...

Hüzünlere karışınca anlıyor insan , yaşının büyüdüğünü..

Aldığım hüzünlü bir haberle , sarsılıverdi çocukluğuma dair anılarım.
Çocukluğuma ve mahalle arkadaşlarıma döndüm bu sabah , aldığım bu haberin sonunda.
Yakantop , istop , seksek gibi oyunları , kızlı erkekli , mahalle arkadaşları ile oynarken; sürekli kenarda durmayı tercih eden , ürkek gözler geldi birden aklıma.
O zamandan aklımda kalan ona ait tek şey o ürkeklik ve siyah gözler...Cihan..

O artık bu dünyada yaşamıyor..

Daha bebekken kalbiyle başlayan mücadelesinde , galip gelen malesef kalbi oldu...Geçirdiği kalp krizi sonucu bu dünyayı , eşini , çocuğunu ve İzmir i bırakıp gitti..Allah tan ona rahmet diliyorum.

Hayatın gerçekleri ile yüzleşmenin ne kadar zor olduğunu her seferinde anlamak çok zor..

Umarım Allah herkese , sevdikleri ile doya doya , neşeyle , en önemlisi de sağlıkla bir hayat sürmeyi nasip eder... Bunlar hayatın öğretileri ve bir acı gerçek büyüdüğümüz....

3 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Aaaaaamin canım aminnn :)))

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Hem yorum etkin hem kelime doğrulama
cumhurbaşkanlığı köşkü anasını satiim :D

Butterfly dedi ki...

Bir tek ölüm beni dilsileştirir sanırdım hep, ama şimdi ölmeden gömdüklerimi görmeye başladığım bu günlerde, yaşarken öldürdüklerim beni dilsizleştiriyormuş meğerse....ancak yaşadıklarıma yetiyor hissettiklerim. Ölüme ise daha ödeyeceğim taksitler var....