12 Mart 2008 Çarşamba

İyi ki Doğdun Annem :)


Bugün Annemin Doğum Günü !


İyi ki doğdun annem:)


Kardeşim sizde ailecek mart ayını istila etmişiniz , demeyin ....Daha durun bu bişey değil , çünki bahar bizim aileye ait söyliyim..denk gelmiş işte :)


İzmir de olsaydım anneme ne hediye alırdım acaba diye düşündüm sabah. aklıma birtek şey geldi.


Onu sabahtan dışarıya çıkarmak , önce güzel bir sabah yürüyüşü, ardından nefis bir kahvaltı, devamında birer sabah kahvesi ımmmmmmmmmm mis:)

belki biraz mağazaları kurcalayıp , sonrada onun istediği bişeyi satın almak, kendimizi özel hissedebileceğimiz bir cafe bulup orada saatlerce oturmak ve bol bol konuşmak...EVET BOL BOL KONUŞMAK!


İkimizinde son zamanlarda gerçekten ihtiyacı olan şeyin , nedense bu olduğunu hissettim...umarım annemin doğum günü ile ilgili bu hayalimi birgün , özel bir güne denk gelmese de , gerçekleştirebiliriz...yada gerçekleştirebilirim.


Annem , hatun kadın , iyi ki doğdun... bütün çiçekler sana bugün ve hergün:) SENİ ÇOK SEVİYORUM....

2 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Deyzeeee ellerinden öpüyom deyzem.

Butterfly dedi ki...

Kutlu olsun doğum günü, iki kere birincisi doğdugu için ikincisi seni doğurduğu için:) sevgiler