24 Şubat 2009 Salı

Geçmiş oldu sayenizde....

Yukarıda gördüğünüz parmaklar bana ait :)
Tabii burda parmaklar değil, taşıdıkları yüzük çok önemli ve değerli. Güzel yüzlü, güzel yürekli bir dost tarafından bana yollanmış...Gördüğüm zaman o kadar duygulandım ki anlatamam..Bir ara bloğunda bir fotoğrafında görüp beğendiğim ve beğendiğimi de pervasızca isteyerek (bende istiyorum diye haykırarak) belirttiğim bu yüzüğü bana göndermiş canım benim, çok ama çok teşekkür ederim sevgili ÖDÜL :)


Bu güzel kovanoz ve şahane sümbül de bu hafta aldığım geçmiş olsun hediyelerinden bazıları :) Mutfak eşyalarına olan zafımı ve çiçeklere olan aşkımı bilen sevgili arkadaşlarım tarafından geldiler...Sümbül için Yıldız Hanıma, kavanozlar içinde Ayşe ve Şirin'e çok teşekkürler....


Aşağıda gördüğünüz şahane tunik ise canım arkadaşım, dostum, sırdaşım, hayatımın rengi Kelebeğin hediyesi... Canım benim, bunu düşünüp almasını bir kenara koyalım, bana hediyesini verirken öyle güzel şeyler söyledi ki, iyi ki var, iyiki dostum....
Etrafınızda sizi sevdiklerini bildiğiniz güzel dostlarınızın olması kadar güzel bişey varmıdır ki!
Bu aralar egom tavan yapmış durumda itiraf ediyorum ama hakettim diye düşünüyorum ne dersiniz?
Herkese çok teşekkür ederim. (birden kendimi kodak tiyatrosunda oscar almış gibi hissettim)
:) :) :) Herşey insanlar için değil mi...güzellikleri paylaşmak adına :)




2 yorum:

Ödül den.. dedi ki...

Güle güle kullan çok yakışmış :)

sarı laleler dedi ki...

canım benim çok teşekkür ederim...öptüm seni çokca...:)