2 Mart 2009 Pazartesi

ÖĞLE YEMEĞİ..!

Bugün öğle yemeği için Kelebek'le buluştuk. Vazgeçilmezimiz Meridyen Restorana gittik ve şahane leziz kiremitte köfte yedik.( Hatta tabiri caizze , affınıza sığınarak!hayvan gibi yedik)
Köfte lezizdi, muhabbet koyuydu, ortam hoştu derken süper bir öğle arası yaşadık.
Gerçekten çok eğlenceli ve ne zamandır yapamadığımız için belkide, çok çok güzeldi.
Ve muhabbetin tamda ortasında günün sözünü tabiki kelebek patlattı.. ''askıda kokmuş etimiz yok heralde'' ya yıkıldım gülmekten tabii, muhabbetin gidişatına cuk oturan bi laftı... Kahkahalar havada uçuştu derken laf lafı açıyor ve daha neler neler çıkıyor Kelebeğin kanatlarından:) Son olarak oradan çıktık ve evimizi, dolayısı ile kendimizi şımartmak için bişeyler aldık. Kelebek odasında kullanmak için fanus aldı, ben yeşillikler için kurutma kabı aldım falan filan...Daha çılgınlar gibi alışveriş edesim vardı da, neyse..:) İşte böyle , bir öğle paydosu da böyle geçti, gün bitti sayılır...Güzelliklerle kalmak dileği ile....

2 yorum:

Butterfly dedi ki...

Allah seni ne yapsın emi:) bunu da yazdın mı? askıda değil biriciğim "çengelde" :) ne güzeldi cidden köfte ile senin muhabettin. özlemişim.

sarı laleler dedi ki...

çengel msn imede yazdım kızım..:) bende özlemişim gerçekten, canım benim:)