23 Mart 2009 Pazartesi

Hazırlık !

Selam ;
Yılın son kış günlerini geride bırakmak üzere iken,
bahara merhaba demenin sabırsızlığını yaşar iken,
kış ayının kasvetini bir kez daha iliklerime kadar yaşarken bu gün..,
Bloglar arası bir gezintinin ardından, birşeyler karalıyım dedim..:)
Ne zamandır bu coğrafyada gezinmediğimi bunun için yeterli vakit ayırmadığımı farkettim.
Sonbahar kasveti sardı her yanımı malesef...artık bahar gelsin yaaaa..
Bahar ayları içinde yapılacak bir sürü şey planladım hayata dair..kendi üzerimde bazı değişiklikler mesela; henüz net olarak karar vermediğim halde!
Araştırma ve geliştirme halindeyim; yeni model saçlar, trendler, kıyafetler....
Bu arada yaza hazırlık için yapılan malum diyetler :)
2009 benim yılım olacak diye planlama yapıyorum ama kısmet tabii..
Herşey herkes için iyi olsun, değil mi?

Hiç yorum yok: